sobota, 17 stycznia 2015

Bombki filcowane

Moje bombki powstawały od października,ale z powodu dużej ilości zamówień nie mogłam ich pokazać wcześniej.Myślę ,że jeszcze nie jest za późno,bo zima wciąż trwa...
 Bombka z dzwoneczkami (obrazek dwustronny);10 cm  średnicy,filcowanie na sucho


 Bombki z aniołami i z imionami (obrazek dwustronny);10cm, filcowanie na sucho




 Bombka z choinką (obrazek dwustronny);10 cm, filcowanie na sucho
 Bombka z kościółkiem (obrazek dwustronny);10 cm, filcowanie na sucho

 Bomba z reniferem (obrazek dwustronny);10 cm, filcowanie na sucho

 Bombka z poinsecją (obrazek trójwymiarowy,dwustronny);10 cm, filcowanie na sucho

 Bombka z lecącym aniołem (obrazek dwustronny);10 cm, filcowanie na sucho
 Bombka z aniołem grającym na trąbce (obrazek dwustronny);10 cm, filcowanie na sucho

Bombka z gilem na gałązce kaliny (obrazek dwustronny);10cm , filcowanie na sucho

 Bombka z rudym aniołem (obrazek dwustronny);10 cm, filcowanie na sucho

 Bombka z bałwankiem (obrazek dwustronny),10 cm, filcowanie na sucho

 Bombka z baletnicą (obrazek dwustronny);10 cm, filcowanie na sucho
 Bombka z dzwonkami na beżowym tle (obrazek dwustronny);10 cm, filcowanie na sucho
 Bombki z aniołkami (obrazek jednostronny);8 cm, filcowanie na sucho
 I kilka różnych bombek :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz